Det här är jag (Olivia)

Kan vara en idé att presentera sig här på bloggen. Jag heter iaf Olivia och bor i Kiruna. Föddes 1997 och har en lillebror o två förädrar (inte tre). Älskar att lyssna musik, åka slalom, kolla fotboll, va med kompisar och shoppa.
När jag går ut vill jag gå Naturbruksgymnasiet i Piteå och jobba med hundar, eftersom jag älskar hundar :D Har en hund själv, Chivas och han är en irländsk setter.
Jag är en mobilnörd, har den alltid med mig vars jag än ska.
Gillar att fota och rita också. Och såklart att blogga, har en egen blogg också, www.Musicland.blogg.se.
När jag går ut nian har jag lovat mig själv att raka av mitt hår och ha en tjock tuppkam. Om jag inte gör det kommer jag ta mitt liv. Nä men då är jag dum om jag inte gör det.
Mina favoritband är Good Charlotte, Simple Plan och A Day To Remember.
Enligt mig så är helvetet skolan, så det är bäst att sköta sig här i livet så man inte behöver komma dit när man dör. Det skulle ju inte vara så kul, eller?
Här är en fin egobild på mig: (direkt efter skolan) (heheheheehehehehe)

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan hur har din dag varit idag? :)

2012-01-17 @ 16:58:53
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; kul att du gilla de! allt bra?:)

2012-01-17 @ 17:45:15
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara vi som ser)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0