Läskigt...

Kommit hem från skolan nu iaf. Vi hade redskap på gympan och våran lärare tvingade runt mig en sån där stång D: Jag skulle göra en kullerbytta runt den. Jag har aldrig nånsin hängt upp och ner ens i en såndära eller i nåt överhuvudtaget. Det var det läskigaste jag gjort i hela mitt liv! Andra gången gick det fel så jag höll på att stupa ner med huvudet i golvet istället för benen. Hellre ligger jag på sjukhus i flera veckor än att göra om det där!
Och jag har redan ätit för mycket idag eftersom vi hade HKK så det blir ingen mer mat för mig idag. Blä varför stoppade jag i mig sådär mycket? O.o
Och det kanske inte blir så mycket uppdatering från mig eftersom mitt liv är så pissigt just nu så jag har inget vettigt att skriva om.
/Rebecca
Mitt beroende är inte bara tuggummiberoende utan jag kan tugga på vad som helst. Hehe..

Kommentarer
Postat av: sofie

Hej! Är allt bra med er? :)

Har ni några planer för helgen? :D KRAAAM!

2012-01-18 @ 19:37:26
URL: http://shaakeit.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara vi som ser)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0