Om mig (Rebecca)

Såg att Olivia presenterat sig själv så då gör väl jag också det då.
Bor i Kiruna och hatar det. Vill härifrån så fort som möjligt. Älskat hundar hela mitt liv och intresserar mig för deras beteende osv. Hade inte sagt nej till att utbilda mig till hundpsykolog.
Mina föräldrar är skilda och jag har en halvsyster som jag nästan aldrig träffat. Jag är född 1/4-97.
Tränar min ena nuvarande hund i lydnadsmoment och ibland kan det hända att jag kör på med freestyle istället. Jasmine heter hon, fast kallas Yassi. Hon är jätteduktig ^^ Blandras mellan svensk lapphund och norrbottenspets är hon, född 11/6-09. Har en till hund, kaxiga Mimmie. Jack russell terrier, född 7/11-01. Haft henne sen 9/5-08. Har 4 katter, Di-Di, Ziar och deras kattunge Dakota och Di-Di's kattunge Bubblan. Jag har haft katt hela livet och kan inte tänka mig att leva utan dom heller. Lite allmänt bara om innan: Två kattkullar, haft 3 andra katter, haft en valp som blev 11v.
Själv är jag inte särskilt social. Väldigt osocial om jag får säga det själv. Har världens bästa kille fast han bor i Uppsala :'C Vi får träffas väldigt sällan just därför. Och min bästa kompis är då Olivia.
Jag är bisexuell, djurvän, omtänksam och har lätt för att känna med folk. Vet inte om det kallas sympatisk? Kan inte sånna komplicerade ord hehe.. Jag hatar skolan mer än vad jag hatar nåt annat. Längtar till naturbruksgymnasiet och hoppas verkligen jag kommer in där tsm med Olivia. Då slipper man alla idioter i stan.
Min musiksmak är för det mesta screamo. Love it<3 Är musikalisk av mig, spelar piano och sjunger. Ritar också och skriver egna låtar. Jag rider också sen drygt 4 år tillbaka.
Gör en snabbfakta om mig nångång när jag har lust! c:
Yassi. Visst är min kamera bra? (nooot)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara vi som ser)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0